Զամբյուղ (0)

Հաճախ տրվող հարցեր

Հարցե՞ր ունեք,  գտե՛ք պատասխանները այստեղ

  • Որքա՞ն պետք է սպասեմ պատվիրված ապրանքին

    Կախված թե առաքման որ ծառայությունից եք օգտվում, և առաքումը կատարվելու է Երեւանում, թե ՀՀ եւ ԼՂՀ այլ տարծքներում: Առաքումն իրականացվում է շատ կարճ ժամանակահատվածում՝ 1-4 օրվա ընթացքում:
  • Արդյո՞ք առաքման արժեքը կախված է պատվերի գնից

    Ոչ, այն կախված չէ պատվերի գնից: Առաքման արժեքը կախված է նրանից, թե առաքման որ տարբերակից եք օգտվել եւ ինչ քաշի ու ծավալի ապրանք եք պատվիրել:
  • Որքա՞ն ապրանք կարող եմ պատվիրել միաժամանակ

    Միաժամանակ Դուք կարող եք պատվիրել անսահմանափակ քանակությամբ ապրանքներ և եթե պահեսում տվյալ ապրանքը վերջացած լինի ապրանքը գնման ժամանակ Ձեզ կտեղեկացվի:
  • Ինչպե՞ս կարող եմ կատարել պատվերի վճարում

    Մեզ մոտ գործում են պատվերի վճարման միայն կանխիկ տարբերակը ձևերին եւ մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ ՝՝Վճարման ձևեր՝՝ բաժնից:
  • Կարո՞ղ եմ արդյոք հրաժարվել պատվերից

    Իհարկե, Դուք կարող եք պատվերը չեղարկել զանգահարելով (+374) 10 205560 կամ գրել էլ փոստի հասցեին՝ This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.: Կարող եք նաև հարցում կատարել՝ սեղմելով հարցման լինքին (ՀԱՐՑՄԱՆ ԼԻՆՔ): Մանրամասներին կարող եք ծանոթանալ Ապրանքի վերադարձ բաժնից:
  • Ես ընտրել եմ ապրանքատեսակը և ցանկանում եմ պատվիրել այն, ի՞նչ անել դրանից հետո

    Մտնում եք Ձեր ընտրած ապրանքի էջ, որտեղ Դուք կարող եք տեսնել տվյալ ապրանքի վերաբերյալ ամբողջ ինֆորմացիան եւ սեղմում եք կապույտ գույնով պատկերված ՝՝Ավելացնել զամբյուղում՝՝ կոճակը: Որից հետո ապրանքը կհայտնվի ՝՝Ձեր զամբյուղը՝՝ բաժնում: Այստեղից դուք քայլ առ քայլ կարող եք ձևակերպել Ձեր պատվերը: Ցանկալի է պատվիրելուց առաջ կապ հաստատել խանութի կամ կայքի հաճախորդների սպասարկման բաժնի հետ` ապրանքի առկայության կամ Ձեր չափսերին համապատասխանության փաստը ճշտելու համար:
  • Ի՞նչ անել, եթե ինձ չի հաջողվում պատվեր ձևակերպել եւ հաստատել

    Կապ հաստատեք մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին և մեր աշխատակիցները կոգնեն Ձեզ ձևակերպել պատվերը:
  • Գնումներ կատարելու համար պարտադի՞ր է գրանցվել կայքում

    Ոչ, գրանցվելը պարտադիր չէ գնումներ կատարելու համար ապրանքը ձևակերպելուց հետո Ձեզ կառաջարկվի 2 տարբերակ Գրանցվել և Ձևակերպել ապրանքը կամ Ձևակերպել ապրանքը որպես Հյուր Դուք կարող եք ընտրել որ տարբերակը ցանկանաք:
  • Ի՞նչ է պատվերի կարգավիճակը

    Պատվերի կարգավիճակը այն է, թե Ձեր պատվիրած ապրանքը որտեղ եւ կատարման որ փուլում է գտնվում: Պատվերի կարգավիճակը Դուք կարող եք ճշտել` կապ հաստատելով OFGICEPLUS.AM կայքի ադմինիստրացիայի հետ:
  • Ի՞նչ անել, եթե չեմ կարողանում գտնել ապրանք

    Նմանատիպ հարցերի եւ կայքում թերություններ հայտնաբերելու դեպքում, խնդրում ենք կապնվեք մեր հաճախորդների սպասարկման բաժին:
  • Որտե՞ղ կարող եմ նախընտրած ապրանքի վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություն ստանալ:

    Դրա համար մեկ անգամ սեղմեք ձեր նախընտրած ապրանքի վրա, որը ձեզ կտանի տվյալ ապրանքի էջ, այդտեղ դուք ոչ միայն կարող եք ստանալ տվյալ ապրանքի վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություն, այլ նաեւ հնարավորություն կունենաք ավելի մոտիկից տեսնել այդ ապրանքի մի քանի նկարներ՝ նկարված տարբեր դիրքերից: Եթե դուք չեք գտնում ձեզ հետաքրքրող ապրանքի վերաբերյալ անհրաժեշտ ինֆորմացիա կամ ուզում եք իմանալ ավելին, կարող եք սեղմել Հարց տալ այս ապրանքի վերաբերյալ կոճակին և հղել Ձեր հարցը ապրանքի վերաբերյալ

Չգտա՞ք Ձեր հարցի պատասխանը։

Եթե չեք գտել Ձեր հարցի պատասխանը, ապա զանգահարեք մեզ 099786030 կամ 011 205560։ Կամ գրեք մեզ։

Նամակ գրել

  Հասցե։ Հայաստան, Երևան, Ալմա-Աթայի 2/1 Անվճար ԱՌԱՔՈՒՄ Երևանի տարածքում ՎՃԱՐՄԱՆ ԵՂԱՆԱԿՆԵՐ 
Հեռախոս: 010 205560,  099/098 786030 Առաքումը կատարվում է 12 աշխատանքային ժամվա ընթացքում:    
Էլ․ փոստ։ info@officeplus.am Վճարումը կատարվում է բանկային փոխանցումով։  
Աշխատանքային ժամեր։ 09։00-18։00 Նշված գները ներառում են ԱԱՀ:  

2016 OFFICEPLUS.am: Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են։